چقدر ارائه دهندگان قدرتمند سلامت تهدید صورتحساب “غافلگیر کننده” را رام کردند

الیزابت میچل ، رئیس گروه بازرگانی سلامت در اقیانوس آرام ، که نماینده کارفرمایان بزرگی از جمله والمارت و شرکت های بزرگ فناوری است ، پیش بینی کرد این قانون “یک پروسه اداری مات ، گران قیمت” را به نفع “کسانی که دارای منابعی که برای استفاده بهینه از آن استفاده می شود. ”
میچل گفت: “این صورتحساب ها هنوز هم در مجموع باعث افزایش حق بیمه می شوند.”
مدافعان بیمار و کارشناسان سیاست ، نبرد سیاست بر سر این اصلاحات را به عنوان عالم خرد برای اینکه چرا اصلاحات در سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده بسیار سخت است – و منادی ناخوشایند برای تعمیرات جدی تر ، مانند رئیس جمهور وعده انتخاباتی جو بایدن برای ایجاد گزینه بیمه سلامت عمومی را انتخاب کنید.
همیشه علاقه دو جانبه شدید برای رسیدگی به موضوع صورتحساب وجود داشت. مشکل نحوه تقسیم علایق بهداشتی برای جلوگیری از گرفتن هزینه اضافی برای بی ضرر نگه داشتن بیماران بود.
سال گذشته ، رهبران کمیته های بهداشت انرژی و بازرگانی مجلس و سنا پیشنهاد حل و فصل اختلافات را با پرداخت هزینه برای ارائه دهندگان به پرداخت معیار فدرال بر اساس نرخ داخل شبکه بیمه ها هزینه خدمات و روش ها را پرداخت می کنند. گروه های پزشكی و بیمارستانی به سرعت طیف “تعیین نرخ دولتی” را مطرح كردند. در همین حال ، محافظه کاران این روش را به عنوان معادل کنترل قیمت اعلام کردند و گفتند که این می تواند مقدمه ای برای “مدیکر برای همه” باشد.
مشاور گروههای ارائه دهنده گفت: “تأكید زیادی بر اینكه اصطلاح تعیین نرخ دولتی اصطلاحی از نظر سیاسی سمی باشد ،” وجود داشت.
در عوض ایده داوری بیرونی با جنجالی متشکل از پزشکان قانونگذار در کنگره که از نسخه فدرال رویکرد خود نیویورک برای حل و فصل اختلافات صورتحساب پشتیبانی می کردند – با استفاده از “داوری به سبک بیس بال” خوب بازی کرد. ” منتقدان می گویند که این سیاست بیمارستان ها را ترغیب کرده است هزینه بیشتری را برای مراقبت دریافت کنند ، هزینه ای که بیماران سرانجام به صورت حق بیمه بالاتر پرداخت می کنند.
حتی در چند روز گذشته ، ارائه دهندگان تغییرات را از کنگره برای تنظیم روند داوری و کمک به افزایش سود خود تأمین کردند. اصلاحات فنی که روز یکشنبه توسط POLITICO به دست آمد ، مانع از آن می شود که واسطه های مستقل در هنگام تصمیم گیری در مورد میزان تأمین کنندگان مالی برای خدمات خود ، نرخ پایین تری از Medicare و Medicaid را در نظر بگیرند.
چیپ کان ، مدیرعامل فدراسیون بیمارستان های آمریکایی که نماینده زنجیره های انتفاعی است ، گفت که مذاکره کنندگان طی روزهای اخیر “راه زیادی را طی کردند”. وی گفت که گروهش پس از حذف می تواند نسخه نهایی را تأیید کند آنچه وی تلاش برای تأثیرگذاری تأمین کنندگان پرداخت از بیمه گران در شبکه خود و یا بیمه هایی که با آنها قرارداد بسته اند ، عنوان کرد. کان گفت: “این مناسب نبود”.
سایر گروه های ارائه دهنده خدمات مانند شرکت کارکنان پزشک خصوصی با حمایت سهام TeamHealth ، که میلیون ها دلار صرف حمله به روش پرداخت معیار کرده است ، این توافق را ستوده اند – در حالی که بیمه گران و لابی های کارفرما آن را به عنوان یک قرارداد پیروزی پیروزمندانه.
یک لابی گر بیمه گفت که نتیجه نشان داد که چگونه گروه های پزشکی و بیمارستان های مورد حمایت سهام خصوصی سیاست را دیکته می کنند ، و افزود ، “برای مصرف کنندگان ، این به معنای هزینه های بالاتر و بالاتر است ، سال به سال ، برای همیشه.”
سنگین بودن بحث و برنامه فشرده کنگره نیز به نفع ارائه دهندگان بود. سخنگوی مجلس ، نانسی پلوسی ، که از درگیری میان رهبران کمیته قدرتمند خسته شده بود ، ریچارد نیل (D-Mass.) رئیس هیئت مدیره Ways and Means را مجبور به بازگشت به میز مذاکره کرد ، تنها چند روز پس از او گفت که می خواهد برای رسیدگی به لایحه های پزشکی بالا تا سال آینده تلاش کند ، طبق منابع مختلف تلاش های نیل برای دوستانه تر شدن لایحه برای پزشکان و بیمارستان ها ضروری بود.
با امضای قانون ، جنگ پایان نخواهد یافت. از آنجایی که آژانسهای بهداشتی فدرال در مورد چگونگی کارکرد سیستم میانجیگری حرف آخر را می زنند ، لابی علاقه ویژه به جنب قوه مجریه تبدیل می شود ، جایی که دولت جدید بایدن نوشتن قوانین را عهده دار خواهد شد. و این قانون هنوز از ارسال قبوض عظیم به بیماران بیمه شده توسط آمبولانس های زمینی جلوگیری نمی کند.
“چه کسی در نهایت برنده و باخت چیزی است که ما سالها نمی دانیمش” ، گفت: بندیک ایپولیتو ، اقتصاددان با تمایل به محافظه کاری موسسه تصدی آمریکا که با کمیته های بهداشتی مهم در زمینه قانون مشورت کرد . “و آنچه که من نگران آن هستم این است که در 5 تا 10 سال که این سیستم زیر میکروسکوپ نیست ، سیستم داوری چگونه به نظر می رسد؟”
معامله مخارج محافظ را در جای خود قرار می دهد. هنگام پرداخت مبلغی که بیمه گران برای مراقبت های خارج از شبکه مشتریان خود باید پرداخت کنند ، واسطه ها نمی توانند قبض ارائه دهندگان بسیار زیاد را بسنجند. اما داوران همچنین نمی توانند نرخ های مدیکر را در نظر بگیرند که گروه های کارفرمایی و سایرین برای کاهش هزینه ها می خواستند به عنوان قیمت ثابت عمل کنند.
لورن آدلر ، که همچنین به عنوان مشاور دستیار در ابتکار سیاست های بهداشتی USC-Brookings Schaeffer درمورد اصلاحات با کنگره مشورت کرد ، خوشبین است که این سیستم همانطور که پیش بینی شده است کار خواهد کرد. در حالی که یک داور به روند کار پیچیدگی می بخشد ، قوانینی را که کنگره وضع کرده برای کنترل هزینه ها کافی می داند.
به عنوان مثال ، وی خاطرنشان کرد ، ارائه دهندگان خدمات باید از درخواست های خود در مورد شهرک ها فاصله بگیرند ، به این معنی که اگر با هر پرداختی پرداخت کنند ، درآمد آنها خشک می شود. آدلر گفت: “مشخص نیست كه چگونه یك ارائه دهنده می تواند فرآیند بازی را انجام دهد.” / “story-enhancer bump-in has-مرز”>

آخرین اخبار در سیاست و سیاست مراقبت های بهداشتی.

رئیس مجلس انرژی و تجارت مجلس پالون (DN.J.) ، که به هدایت اصلاحات در 18 ماه گذشته کمک کرد ، سازش را اعلام کرد به عنوان “بزرگترین پیروزی برای مصرف کنندگان” از آنجایی که اوباماکر به دلیل راهی که بیماران را از نگرانی در مورد شوکه شدن با یک لایحه بزرگ راحت می کند ، راحت می کند.
و هرچند صورتحساب غافلگیرانه عنوان بسیاری از اصلاحات مربوط به حمایت از بیماران را که در ابتدا توسط رئیس کمیته بهداشت سنا لامار الکساندر (R-Tenn.) و عضو رده بندی پتی موری (D-Wash) انجام شد ، سیاست دیگر تغییراتی که با هدف متوقف کردن اقدامات ضد رقابتی در بین بیمه های سلامت ، بیمارستان ها ، واسطه های داروهای تجویز شده و صنعت داروسازی صورت گرفت یا به سختی مورد آزار کارگران و گروه های بیمار قرار گرفت که بدخواهانه آنها بودند.
یکی از لابی های کارفرما گفت: “آنها در مورد هر مسئله ای که برای ما مهم بود واقعاً می خواستند هزینه های مراقبت های بهداشتی را پایین بیاورند” جمع شدند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *