Becerra در حالیکه دیگران پاسخ Covid را هدایت می کنند ، از صندلی عقب استفاده می کند

مقامات دولتی می گویند نقش محدود بیسرا دولت را بدون واسطه ای قوی بین کاخ سفید و آژانس های علمی روشمند HHS رها کرده است-در ایجاد اختلال در هماهنگی که پاسخ را با مشکل مواجه کرده است اتهامات دخالت سیاسی.
بر اساس مصاحبه هایی که با ده ها مقام دولتی فعلی و سابق و سایر افراد آشنا شده است ، بیسرا از بحث های داخلی داخلی که بین آژانس های بهداشت عمومی HHS درگیر بوده است ، چشم پوشی کرده است. و او نقش ثانویه ای در فروش این سیاست های Covid-19 به عموم مردم ایفا کرده است ، که اغلب به زیردستان مانند مورتی ، والنسکی و آنتونی فائوچی ، پزشک ارشد بیماری های عفونی ، عقب نشینی می کند.
یکی از افراد نزدیک به تیم پاسخگویی به همه گیری گفت: “آنها او را مطلع می کنند.” “اما او تصمیم گیرنده فعالیتهای پاسخگو نیست.”
خودداری بیسرا نشان دهنده تضاد شدید دولتهای گذشته است ، جایی که منشی HHS از لحاظ تاریخی در رسیدگی به مسائل بهداشتی درجه اول بسیار مشهود بوده است. و نکته قابل توجه این است که آژانس های بهداشتی زیر نظر وی با کاخ سفید بر سر جنبه های کلیدی واکنش نزاع می کنند.
این تغییر نشان دهنده درجه ای است که کاخ سفید قدرت خود را بر واکنش تحت هماهنگی ویروس کرونا جف زینتس ، محرمانه بایدن که بر تیم همه گیر خود نظارت می کند ، تقویت کرده است. این همچنین نتیجه تلاش متمرکز برای تکیه بر متخصصان برجسته پزشکی دولت برای هدایت تلاش Covid-19 است-و به رسمیت شناختن عدم تجربه خود Becerra به عنوان سیاست گذار و ارتباط دهنده بهداشت عمومی.
اما نتایج آن در هفته های اخیر بسیار دردناک بوده است ، زیرا اختلاف نظرها در داخل دولت بر سر تقویت کننده ها باعث سردرگمی مردم شده و برنامه های بایدن برای اقدام مهم بعدی کمپین واکسیناسیون در هوا مطرح شده است.
“به طور معمول ، یک فرایند داخلی وجود دارد تا مشخص شود که همه ما کجا قرار است فرود بیاییم” ، توسط منشی HHS ، گفت: “در عوض ، در حال پخش عمومی است.”
بسرا در مصاحبه ای به POLITICO گفت که معتقد است به عنوان بخشی از واکنش Covid-19 “کاملاً” توانمند شده است و بر مشارکت بخش خود در بحث تقویت کننده و سایر جنبه های تلاش تاکید کرد. .
وی گفت: “HHS در هر کاری که در مورد کووید انجام می شود ، اثر انگشت دارد.” “و تیم ما – نه تنها خوب ، بلکه با موفقیت – با کاخ سفید تلاش کرده است تا واقعاً اطلاعات را انتقال دهد و حقایق را بفهمد و از علم استفاده کند ، و بنابراین ما جزء لاینفک این امر بوده ایم.”
وزیر بهداشت از تصمیم برای تعیین تاریخ پیش بینی شده 20 سپتامبر برای توزیع تزریق تقویت کننده به همه بزرگسالان ایالات متحده دفاع کرد ، در حالی که اصرار داشت که این طرح همیشه به اخراج از CDC وابسته است. و سازمان غذا و دارو.
و او این ایده را که از تصمیمات اصلی سیاست حذف شده است ، مورد بحث قرار داد و استدلال کرد که واکنش همه گیر یک تلاش گروهی بوده است-و وظیفه او ترجمه تصمیمات علمی متخصصان بهداشت دولت به ابتکارات مشخص.
“آنچه من فکر می کنم HHS بسیار خوب انجام می دهد این است که تمام تخصص و علم لازم را دارد و به بسته بندی بهتر آن برای کاربردهای عملی کمک می کند.” جهت پاسخگویی به کووید -19.
در واقع ، HHS برنامه های حمایتی برای حمایت از واکسن ها و هدف قرار دادن جوامع محروم را هدایت کرده است. این گروه به اصطلاح تیم های واکنش سریع پرسنل پزشکی را برای کمک به ایالت های آسیب دیده مستقر کرده است. این دپارتمان همچنین مسئول تأمین میلیاردها دلار کمک های مالی مجاز از طرف کنگره است.
با این حال نقش محوری HHS تا حدی تأکید می کند که خود بکررا در حاشیه تلاش های پاسخگویی عمومی قرار گرفته است. تا به امروز ، وی در هیچ یک از جلسات توجیهی دولت کووید -19 شرکت نکرده است ، جایی که مقامات به طور معمول سیاست ها و پیام های جدیدی را ارائه می دهند.
در بخش بهداشت ، مقامات گفتند که تیمی از متخصصان بهداشت عمومی از جمله مقامات ارشد CDC ، FDA و مutesسسات ملی بهداشت ، کار روزانه را در زمینه پاسخ به همه گیری انجام داده اند-اغلب به طور مستقیم با سفید کار می کنند. خانه.
اریک توپول ، مدیر موسسه ترجمه ای اسکریپس ، با اشاره به مشارکت خود در مسائل بهداشتی به عنوان یک قانونگذار 12 دوره ای و به عنوان دادستان کل کالیفرنیا گفت: “بیسرا دیدگاه متفاوتی دارد.” “اما او هیچ چهره ای در همه گیری نداشته است.”
کوین مونوز ، سخنگوی کاخ سفید گفت که بِسِرا رهبری دپارتمانی با مسئولیت های بی شمار را بر عهده دارد. مونوز گفت: “وزیر امور خارجه در تعدادی از مسائل مهم ، از جمله در تیم مقابله با کووید ، شریک قوی کاخ سفید بوده است. ما به دلیل رهبری او قوی تر هستیم.”
“هیچ کس توپ و حمله نمی خواند”
مشخصات پایین Becerra تا حدی نتیجه ساختارهایی است که بایدن در زمان آغاز به کار خود ایجاد کرد-Zients را به عنوان سرپرست تیم اختصاصی همه گیر کاخ سفید با اختیارات گسترده برای هدایت تلاش های واکنش در سراسر دولت.
رویکرد مشابه استراتژی دولت اوباما برای تصویب قانون مراقبت های مقرون به صرفه است ، که یک دفتر کاخ سفید را برای تدوین این سیاست تعیین کرد و اجرای آن را به وزارت بهداشت واگذار کرد.
کاتلین سبلیوس ، وزیر سابق HHS گفت: “Covid یک مسئله همه جانبه روی عرشه است.” “[بیسرا] در همه اینها نقش دارد … اما پرزیدنت بایدن همچنین افرادی را می خواست که هیچ کاری جز صبح بیدار شدن و فکر کردن در مورد کووید انجام نمی دادند.”
اما این همچنین به رسمیت شناختن سابقه شخصی خود Becerra است. وی هیچ تخصص پزشکی ندارد و قبلاً در سیاست های بهداشتی مقام بالایی نداشته است. دو مقام اداری گفتند که این امر توانایی بسررا را برای مشارکت در بحث های عمیق که زمینه را برای پاسخ به همه گیری فراهم می کند ، محدود کرده است.
بلکه بکررا تقریباً هر یک هفته در فاصله دور از واشنگتن ، برنامه های بایدن در سراسر کشور را سرگردان کرده و واکنش کووید -19 را در جوامع محلی ترویج کرده است.
افرادی که در پاسخ به بیماری همه گیر مشارکت دارند ، و افرادی را که در عملیات کووید -19 بسیار دوست داشتند و بازیکن تیمی مشتاق توصیف می کردند ، اینها وظایفی هستند که بر اساس نقاط قوت بکرا طراحی شده اند.
با این وجود ، در حالی که شکاف هایی در راستای کمپین واکسیناسیون بایدن پدیدار شد ، برخی به طور خصوصی این سوال را مطرح کردند که چرا بیسرا در مدیریت روابط بین کاخ سفید و آژانس های بهداشت عمومی وزارتخانه خود دست به کار نشده است. در کاخ سفید ، مقامات از CDC به دلیل سرعت تحقیقات خود در مورد واکسن-و ناتوانی آنها در ترغیب آژانس برای حرکت سریعتر ، به دلیل ترس از تجاوز به بایدن-ناامید شدند. متعهد می شود که به دانشمندان خود اجازه دهد تا پاسخ را هدایت کنند. CDC و FDA ، به نوبه خود ، بر سر قدرت هر یک در تعیین ویژگیهای تقویت کننده رو به جلو اختلاف نظر دارند.
این تنش ها در هفته های اخیر به عموم مردم سرازیر شد ، که با استعفای دو تن از تنظیم کننده های اصلی واکسن FDA که بعداً علناً با طرح اعطای تقویت کننده به همه آمریکایی ها مخالفت کردند ، پیوند زد.
یکی از دلایلی که این اتفاق می افتد این است که هیچ کس به FDA و CDC حمله نمی کند. ” “شما نمی خواهید کاخ سفید به FDA و CDC بگوید چه کار کنند ، اما هیچ اشکالی ندارد که Becerra به آنها بگوید چه کار کنند.”
بسرا نزاع بر سر راه تقویت کننده را کم اهمیت جلوه داد و آن را به شدت مشتاق کرد تا به آمریکایی ها حس انتظارات را بدهد.
“آنها گفتند ، ما قصد داریم برای یک گل شلیک کنیم-ما برای شما پیش بینی می کنیم که فکر می کنیم چه اتفاقی می افتد.” “و بنابراین ما ممکن است یک روز یا یک هفته یا آنچه که ما فکر می کنیم به شما بگوییم ، اما همه چیز دوباره ، بسته به آنچه علم می گوید”.
با این حال ، HHS به نشانه ای که تلاش می کند پیام های خود را تشدید کند ، اخیراً متخصص ارتباطات دموکراتیک مشهور ، لزلی داچ را برای کمک به هماهنگی بهتر ارتباطات Covid-19 در سراسر بخش به خدمت گرفت.
“او فقط مجبور بود با آن کنار بیاید”
در بین منتقدان و حامیان بکررا ، نقش آرام وزیر بهداشت در مورد کووید -19 این نگرانی را ایجاد کرده است که به همان اندازه دشوار خواهد بود که خود را در سایر اولویت های بزرگ ، رهبر تعیین کند. بایدن را متقاعد می کند تا در بقیه برنامه های HHS سرمایه گذاری زیادی انجام دهد. کاخ سفید عمدتا تلاش های دولت را برای کاهش قیمت داروها و افزایش مزایای Medicare به عنوان بخشی از یک بسته هزینه اجتماعی بزرگ در کنگره ، در حالی که جزئیات سیاست را ترک می کند ، هدایت می کند. به دموکرات ها در کنگره آمریکا هشدار دهید.
افراد آشنا با مذاکرات می گویند اخیراً HHS بیشتر درگیر این فرآیند شده است. اما برای ماه ها برای کسانی که موضوع قیمت گذاری دارو را دنبال می کردند که حتی مسئول آن بود ، مشخص نبود. هنگامی که روزنامه نگاران در اوایل تابستان شروع به بررسی لابی ها و حامیان این س ،ال کردند ، برخی از آنها سارا دسپر ، مشاور بهداشت عمومی و علم بسرا را نام بردند.
معلوم شد که اشتباه است-و هنگام چاپ در مطبوعات باعث ایجاد سروصدایی در داخل شد.
Becerra یک تیم سطح بالا را موظف کرد تا بر روی این مسئله کار کند و یک قیمت گذاری دارو ، اگرچه سخنگویی فقط گفت که این تلاش توسط مشاوران دیگری در دفتر منشی هدایت شده است-و” سارا دسپرس در این زمینه مشارکت نداشت تصمیم گیری. ”
در پاسخ به این سوال که آیا بسته نهایی کنگره نیاز به قدرت HHS برای مذاکره در مورد قیمت دارو دارد-عنصری کلیدی در بستر سلامت بایدن-Becerra استدلال کرد که این امر برای کاهش چشمگیر هزینه ها بسیار مهم است اما در نهایت “آنچه را آنها به من می دهند. ”
در همین حال ، بیسرا خود را مشغول پاسخگویی به انواع بحران ها کرده است ، از تعداد بی سابقه تعداد کودکان مهاجر که از مرزهای جنوبی در سال جاری عبور کردند تا یک طوفان ویرانگر در امتداد ساحل خلیج فارس و آبگیر. هزاران مهاجر افغان کسانی که تا حدودی تحت صلاحیت HHS قرار گرفته اند ، با این حال زمان و منابع قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند و در ستایش بیرونی کمی پیروز شده اند.
با وجود اسکان و سپس ادغام دهها هزار کودک خردسال بدون سرپرست با حامیان مالی در ایالات متحده ، HHS هنوز با نیاز به اسکان کودکان در سرپناه های اضطراری دست و پنجه نرم می کند-و با انتقاد شدید و مداوم روبرو شده است. بررسی توسط ناظر داخلی در مورد شرایط در یک مکان در تگزاس.
یکی از متحدان بیسرا گفت: “او از آن به ارث برده است و نمی تواند شکایت کند.” “او فقط باید با آن کنار بیاید.”
در مورد بقیه برنامه های خود ، بیسرا لیست گسترده ای را که شامل اهداف گسترده ای مانند گسترش بیشتر پوشش بهداشتی ، مقابله با اپیدمی دوباره اوپیوئیدی ، تقویت مراقبت های بهداشتی زنان ، محدودیت مصرف دخانیات و تصویب است ، حذف کرد. ممنوعیت اسکناس های به اصطلاح غافلگیر کننده.
اما انجام بیشتر آن بستگی به شکست اولیه همه گیری دارد. تا آن زمان ، بسیاری از جاه طلبی های سیاسی او باید به سایه ها بچسبید.
وی گفت: “این شغل یک است ، شغل دوم است و کار سوم است.” “اگر کووید هنوز در اطراف شما باشد ، واقعاً نمی توانید به چیزهای دیگر برسید.”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *